poniedzia艂ek, 2 lipca 2018

Jeste艣 zadowolony mamo 馃槈

Jeste艣 szcz臋艣liwy, 艂adnie powiedzia艂em , zrobilem , fajny jestem co ? Przytul mnie , jestem okropnie niewyprzytulany . -To teksty dla mamy takie 偶eby zwr贸ci艂a uwag臋 .呕eby pochwali艂a i poby艂a . Trzeba wykorzysta膰 czas kiedy jeszcze jestem na piedestale 馃榿 . Nauka jazdy na dw贸ch ko艂ach okazuje si臋 by膰 ma艂o atrakcyjna , brak stabilizacji powoduje u mlodego zniech臋cenie , niby wie ,偶e si臋 zatrzyma jak postawi nogi na ziemi ale raz i drugi peda艂ami po stopach i ju偶 nie lubi je偶dzi膰 . Nieco do艂uj膮ce jest usi艂owanie ubrania i opisania w s艂owa tak oczywistych i codziennych spraw jak jazda na rowerze .Gdzie wbrew pozorom trzeba wykona膰 mnostwo rzeczy jednoczesnie . W艂a艣ciwie to nawet po kryjomu zacieram r臋ce bo oznacza to dla mnie szybki aczkolwiek spokojny spacer . A tak musia艂abym biega膰 za mlodym albo pozwala膰 mu je藕dzi膰 na zamkni臋tym terenie . Mimo wakacji edukujemy si臋 ci膮gle i bez przerwy . Na dzie艅 dzisiejszy ogromny sukces , pani Basi i malutki m贸j ☺ Jas zakuma艂 dzielenie s艂贸w na sylaby , nie na pami臋膰 . Nie bo mama kaza艂a , nie bo ,atka nie da tv pooglada膰 .Po prostu si臋 nauczy艂 .Tzn ,ze posiada tak膮 mo偶liwo艣膰 pokaza艂 ucz膮c so臋 do艣膰 d艂ugiego wierszyka na Dzie艅 Niepodleglosci .Ale nauczenie na pami臋膰 a zrozumienie to dwie r贸偶ne sprawy . Wiec idziemy, siedzimy, le偶ymy a matka czyli ja znienacka rzuca slowo i polecenie podziel na sylaby 馃榿i dzieli , z klaskaniem i oczekiwaniem entuzjazmu ze strony mnie . Jeste艣my te偶 na etapie fascynacji kanarkiem , ptaszyna ta zawojowa艂a umys艂 mlodego z kretesem ,na艣laduje d偶wi臋k , dziubi 馃槈 siedzi na patyku, myje piorka 馃槂馃槅馃槅馃槅馃槅 a tekstem tygodnia stalo si臋 zdanie -Co jest mamo kanarku?. Z tat膮 za to odgrywa wci膮偶 i wci膮偶 i niestrudzenie scenki z segregacj膮 艣mieci 馃ぃ brzmi to mniej wi臋cej tak
 -Gdzie wrzucamy butelki ? Do jakiego pojmnika? J
-Gdzie wrzucamy butelki? Do jakiego pojemnika?-T
-Do zielonego -J
-Do zielonego -L
-艢mierdzi w takich pojemnikach ? A plastiki nie 艣mierdz膮 bo maj膮 dziurki .
-Ciekawe czy sa pojemniki na niegrzeczne dzieci 馃槉.M
-Dzieci nie wyrzucamy do pojemnik贸w , tylko papier, butelki i plastik 馃槃 .J
I idzie jako艣 po ma艂u do przodu , po malutku ale sukcesywnie . Musz臋 sobie skomponowac jakie艣 normalne jedzenie, bo na 偶arciu dla kr贸lik贸w mo偶e i spadnie mi cukier , ale szybciej spadnie mi ch臋膰 do藕ycia .  Tak 藕le i tak niedobrze . Ale my艣l臋 ,偶e jak dodam troch臋 gotowanych ryb i mi臋so drobiowe tudzie偶 kr贸lika powinno by膰 ok .Na razie jest ok , ok i ok 馃槂Wszystko co prawda wy艂azi na wierzch w jaki艣 dziwnych pakietach  ale ostateczny wynik jest pozytywny . I tego si臋 zamierzam trzyma膰 pozytyw贸w (偶eby mi kortyzol nie podskoczy艂) . Wychodzi na to , 偶e czas na kolejn膮 specjalizacj臋 tym razem z medycyny ☺馃榿 co prawda bez dyplomu ale z niezbadanymi pok艂adami wiedzy .
-

Brak komentarzy: