niedziela, 18 stycznia 2015

Jak burza do przodu

 Kochani fajnie jest zobaczyć w  końcu efekty ciężkiej pracy .Niezła odmiana .Mam na pendravie wcześniejszy filmik z ciuchcią ale musi poczekać na dodanie jak młody pójdzie spać , bo mamy poważny konflikt interesów kiedy mu się bajkę przerywa .Nietolerancyjny jakiś jest .Fajne te współczesne czasy na pytanie-  Co u was? Jasiek robi postępy?- Można odpowiedzieć no ba sam\a zobacz .Powinnam jeszcze nagrać dla równowagi jego atak złości, kiedyś oczywiście to uczynię bo co to za dokumentacja jak zwiera tylko dobre kawałki
Zabawa z ciuchcią -czerwiec 2014

zabawa z ciuchcią grudzień 2014


      Podczas układania zadzwoniła ciocia Krysia .Pogadałyśmy sobie małe co nieco i jak zwykle Jasiek postanowił dodać swoje trzy grosze .Ciocia pyta co porabia a ten- dzenia ciociu .Musimy popracować nad kulturą wypowiedzi .Najbardziej mnie cieszy ,że Janek próbuje się coraz bardziej z nami kontaktować za pomocą słów i że próbuje składać zdania  .Tatko dziś przyszedł z nocki a Jasiek do niego- dawaj , próbuj , goni goni goni .Co było zrobić wobec tak przedstawionej prośby ?
        Ten mały szubrawiec  wynalazł nowy rodzaj dręczenia matki .Wsiada na rowerek , rozpędza się w sypialni zawraca i całym pędem leci w stronę  materaca , rower zostaje na podłodze a młody z całą siłą rozpędu ląduje na zalegającym rodzicu .Sadysta mały .Ha i czasem udaje nam się zrobić siku do ubikacji .Jakoś tak wyskoczył w górę że spokojnie sięga do muszli na stojąco , bo nocnik odpada na przedbiegach .Jaka radocha mój 3 ,5 latek czasem raczy się wysikać do kibelka .Ale wyczyn .Pewnie ,że wyczyn .Mogłabym go wytresować i od dawna byłoby, podejrzewam, po sprawie ale mam to gdzieś .Przyjdzie czas to się nauczy i już .Leniwa jestem i nie lubię biegać z mopem w garści żeby  powycierać po młodym plamy , nie mam tez zamiaru udawać ,że tresujemy a on nic .Nie tresujemy sam dojrzewa do pożegnania z pampersem .

Brak komentarzy: