piątek, 9 stycznia 2015

Znowu chorujemy ale i tak robimy postępy

Oczekiwanie
Wskazówki zegarka nie drgnął nawet o milimetr
Czas zawieszony w przestrzeni
Nie wypełnia myśli
Oczekiwanie
Wśród pustych ulic śpiącego miasta
Budzi się  świt
W zmęczonych  twarzach  przechodniów
Czas rusza do przodu nieśmiało i leniwie
Oczekiwanie
Ostatnie kilka minut
Pospieszny papieros w czyjejś dłoni
Czas zaczyna biec
I już go nie dogonisz
Pędzi nieprzerwanie
Oczekiwanie
Zabawa z czasem
Na co dzień

          Zmogła nas znów grypa .Od tygodnia siedzimy plackiem w domu .Hopla z przerzutką można dostać .Młody ma aktualnie fioła na punkcie bajek i piosenek .Powtarza bardzo dużo słów .Jak nie rozumiem co chce powtórzyć to patrzy mi się w oczy i powtarza po kilka razy .Jak uda mi się zgadnąć o jakie słowo chodzi  w nagrodę dostaję uśmiech .A co w końcu trzeba stosować jakoś system motywacyjny .Dziś jednak zastrzelił nas dokumentnie .Jako ,że matka -czyli ja , zajęta byłam lepieniem pierogów nie mogłam mu podać i odwinąć lizaka .Podreptał do tatusia pokręcił się dobrą chwilę .Pogadał po swojemu i w końcu się zdenerwował i rzekł -Do mamy chodź .Czym wprawił nas w osłupienie .Więc tatko podreptał grzecznie do kuchni i dał dziecku lizaczek .Później powtarzaliśmy  z młodym kwestie z traktora Toma gdzie zaskoczył mnie po raz drugi dzisiaj kiedy oglądał odcinek gdzie ptaki wydziobywały ziarno i nakrzyczał na nie a sio ptaki a sio .Zaskakujące ponieważ tej kwestii tam nie było .I to nie koniec niespodzianek  .Kolejną zadziwiającą rzeczą w dniu dzisiejszym było wskazywanie przez młodego filmiku który chciał obejrzeć.Na you tube oczywiście .i kiedy tak sobie oglądamy ten nagle zaczyna miauczeć .No to się nieco zdenerwowałam , gdyż nie mogłam odgadnąć o co mu do licha chodzi   .Więc powiedziałam to sobie włącz sam co chcesz i co ten gad mały zrobił? Włączył  i na dokładkę powiedział co chce włączyć nie wiem dlaczego ale bardzo wyraźnie powiedział osioł za to osiołek już mniej . Z nowych słów był dziś dach , psot , nocnych , mysz i jakieś jeszcze ale zapomniałam z wrażenia .Gada coraz więcej .Zabawnie jest wtedy kiedy tata do niego dzwoni z pracy i słychać- halo ojcze  . Albo jak gada z ciocią .Oby tak dalej .

Brak komentarzy: