niedziela, 5 lipca 2015

zaległe galeryjki


Zaczynamy pracownia -niedokończona ale już wykorzystywana w celu do tego założonym 












 w końcu kupiłam antyramę na moje rękodzieło artystyczne i oto efekt

Następny rozpoczęty projekt w realizacji mój własny osobisty pokój
 tych drzwi nie będzie i tak prowadziły donikąd .wersja pierwotna zakładał wykonanie we wnęce półek ale hałas z drugiej strony zweryfikował te niecne plany kable już przebrane i podwieszone jak powinny
 na to nie mam pomysłu wstępnie na dole połka na telewizor, nowy tynk i malowanko .wersja numer dwa półka -schodki .Pytanie czy Jasiek nie poczuje nagłej potrzeby wspinania się na konstrukcje w takiej wersji


 miejsce na łózko przy drzwiach planuje podnieść podłogę wzdłuż istniejących jeszcze drzwi  i wykorzystać rurę od gazu jako karnisz do powieszenia zasłony no wiecie żeby mnie nie pościelone łózko nie kluło w oczy

akcent humorystyczny -parking przy tesco 


 pyszne ciasto truskawkowe o którym wspominałam niedawno


 nie wiem jak te wszystkie kobietki gotują ale ja mam zawsze sajgon w kuchni podczas produkcji



 ale efekt końcowy mnie zadowala .sok , dżem oraz ciacho i porządki czego chcieć więcej
 a tera lektura łyżeczka i odrobina ciszy


Brak komentarzy: