czwartek, 17 grudnia 2015

Czasem

Czasem ogarnia mnie nieodparta wręcz ochota ,żeby zaszyć się gdzieś , w ciemnościach , w ciszy .A w szczególności bez Jaśka .Ja wiem to bardzo fajny chłopak , mknie do przodu , kochany jest i w ogóle jak ja tak mogę myśleć.Eh mogę .Np  dzisiaj pozwoliłam sobie na roztrząsanie jakby to było gdyby w moim życiu nie było dzieci.Spokojniej , wolniej , mniej nerwowo, ale .....no właśnie ale zawsze jest jakieś ale ...ale po co by cokolwiek było ?Fakt czasem mam dość wręcz powyżej dziurek od nosa, tego wiecznego bałaganu, braku czasu , miliona drobnych spraw i sprawek  .
Czasem mam ochotę złapać i potopić jak szczeniaki (nie nie mam zwyczaju mordować słabszych i nigdy żaden szczeniak nie został przeze mnie utopiony )wykręcić jak mokre pranie, związać , zakneblować i wrzucić do piwnicy  .
Czasem mam ochotę wyć do księżyca , trzasnąć drzwiami i pójść przed siebie gdzie oczy poniosą(na szczęście aura nie sprzyja realizacji tego scenariusza a w lecie jakoś lżej )Dziś w końcu miałam dzień dla siebie .Pomyślicie pewnie odespałam te wszystkie ostatnie stresy , choróbska , i zwyczajne niewyspanie ze zmęczenia .Taki właśnie miałam plan ale mój anioł stróż zaplanował mi dzień zupełnie inaczej .Od dłuższego czasu przymierzam się do walki z moim największym wrogiem -uzębieniem .Fobie mam panicznie boję się dentystów .No ale przyszedł moment ,podjęłam decyzję i zaczęłam ją konsekwentnie realizować .Łatwizna powiecie -hmmmm no nie wiem .Od wczoraj obdzwoniłam kilkanaście gabinetów w mieście moim tudzież ościennych aby znaleźć chirurga stomatologa zdolnego podjąć wyzwanie .I tak po kolejnej odmowie bez przekonania podniosłam słuchawkę i zadzwoniłam do Nowej Soli .Miły głos poinformował mnie ,że owszem usuwają 8-ki na nfz (jakby ktoś pytał prywatnie 300 zł za usunięcie a po nowym roku jeszcze więcej , czasami trzeba zastopować ) rejestrują na styczeń ale najpierw doktor musi obejrzeć .No to nastawiona na dłuuuugie czekanie proszę uprzejmie o zarejestrowanie na konsultacje .No i pani się mnie pyta czy jutro (czyli dzisiaj) mi pasuje  -że co? czasem nie potrafię ugryźć się w jęzor .No bo jak mam powiedzieć ,że liczyłam bardziej na marzec 2016 ?Bo mam cykora .No ale jak postanowiłam to poszłam   za ciosem .I tak oto po odstawieniu marudy Jaska do pracy w przedszkolu wysłuchawszy przedtem kilkanaście razy piosenki o światłach drogowych ,udałam się z małżonkiem moim na konsultacje .Dojechaliśmy poczekaliśmy jakieś 60 minut zanim ktoś sobie o nas przypomniał .No i kiedy zrobiłam prasówkę i zamierzałam udać się do wyjścia (mając wymówkę ,że nie ma co wyrywać zębów w tak nieprzyjacielsko nastawionym gabinecie )a mąż zamierzał udać się z awanturą oburzony lekceważącym podejściem personelu medycznego z gabinetu wyszła miła na oko pani doktor i rzekła zapraszam .Zawróciłam więc grzecznie , mąż zamilkł i weszłam prosto w paszczę lwa .
Czasem warto poczekać .Pani doktor obejrzała , rzekła ,że owszem usunąć trzeba ale termin na luty .EEEE niech będzie luty .Ale pani doktor popatrzyła na mnie , na kajecik , na pielęgniarkę , następnie na zegarek i zmieniła zdanie -Albo dzisiaj .
Czasem wdzięczna jestem za silne serce bo zawał na miejscu .I raz dwa zastrzyk , zdjęcie , wyrwanie , szwy i za tydzień na ściągnięcie .Odpukać na razie nic nie boli .
Czasem działanie na wariata jest korzystne.W nagrodę za to że byłam taka dzielna mąż zabrał mnie na zakupy  (do spożywczego  na przedświąteczne )potem pojechaliśmy obejrzeć telewizory .Mamy plan zebrania rodziny w jednym miejscu .Powiesimy tv w kuchni a co czasem trzeba zaszaleć .Założyłam ,że do końca przyszłego roku definitywnie uporządkuje część stomatologiczną .
Czasem sama nie wierzę w te moje plany .
Czasem , więc czasem po takim dniu jak dziś mam ochotę po prostu pobyć sama ale jak pytam się .

Brak komentarzy: