poniedzia艂ek, 23 pa藕dziernika 2017

Licho jakie艣 馃檮

Dziecko mi kto艣 podmieni艂 .Po wizycie w Mikoszowie na kontroli u pana dr .Jasiek przechodzi przepoczwarzenie 馃榿 Robi du偶o zaskakuj膮cych rzeczy . Np lata po mieszkaniu i krzyczy na starsz膮 siostr臋 -stoisz tu powiedzia艂em , czerwone 艣wiat艂o , st贸j tu ale ju偶 , jeste艣 niegrzeczna p贸jdziesz do innego mieszkania . St贸j tu masz kar臋. 艢miech g艂uchy -ciekawe od kogo si臋 tego nauczy艂? -Bo ja jestem jak mama 馃槅 .Oj trzeba si臋 sobie przyjrze膰 馃槀 .Kolejna scenka stoimy w sklepie , m艂ody znikn膮艂 mi z oczu , zanim uda艂o mi si臋 nie zej艣膰 na zawa艂 w sklepie rozlega si臋 dono艣ne -mamooooo mamo gdzie jeste艣 , zapraszam do kasy .馃榿 kolejk臋 zaj膮艂. Sam z siebie powiedzia艂 do pani kasjerki dzie艅 dobry . Akt 1 scena 3 jedziemy autobusem , ostani przstanek , wysiadka a m艂ody -do widzenia .馃榾 kulturka pe艂n膮 g臋b膮 .Jako , 藕e ma暮osmpatyczny kaszel nas dopad艂 udali艣my si臋 do dr .Przed wej艣ciem tyrada co wolno a raczej czego nie wolno robi膰 w poczekalni .Wys艂ucha艂 dla pewno艣ci powt贸rzy艂am razy na艣cie . Wz贸r cn贸t ,na chwilk臋 si臋 zastosowa艂 a potem dawaj lata膰 w k贸艂ko .No my艣l臋 sobie b臋dzie fajnie  Ale chwilk臋 plata艂 zatrzyma艂 si臋 i s艂ysz臋-nie biegam , jestem grzeczny, stoimy w kolejce .Po czym przylecia艂 zajrza艂 mi w oczy i rzek艂-kocham ci臋 wiesz? Wiem 馃榿

Brak komentarzy: