środa, 23 maja 2018

Sądówka

Tą uroczo brzmiącą nazwą z wydzwiekiem ironiczno -cynicznym zostałam powitana w rejestracji poradni neuropsychiatrii na ul.Asnyka w Legnicy .Pobudka rano i gorączkowe poszukiwanie wezwania na badanie .No przeciez położyłam je na komodzie żeby nie szukać . Taaa jak zwykle .Po półgodzinnym intensywnym myśleniu gdzie ja je u licha wsadziłam , doszłam do wniosku iż nie będzie mi potrzebne i dałam sobie spokój z szukaniem .Obudziłam więc szkodnika .Wyszykowaliśmy się i ruszamy na autobus ,żeby pojechać małym autobusem bez numerów .Na przydtanku przypomnialo mi się ,ze wezwanie będzie mi potrzebne ,żeby poruszać się bezpłatnie w dniu dzisiejszym środkami komunikacji w obcym mieście . Nazad ku chałupie .Skup się kobieto .Gdzies do licha to wsadziła .Po wywaleniu wszystkich papierzysk zalegających luzem w komodzie się znalazło , leżało do góry nogami na sa,ym wierzchu . I tak oto mój rycerz i jego stalowy tudzież mocno poobijany koń mechaniczny zabrali nas ku przygodzie .Usadowiwszy się w busie o godzinie 9:05 dotarliśmy do Legnicy o godzinie 10:21 s3 jeszcze nie skończyli .Teraz najlepszy moment .Znam w Legnicy dwa miejsca Word i szpital .Wydedukowałam , że szpital będzie najlepszy jako baza wyjściowa . Wysiadłam i myślę i co teraz ? Teraz dupa bo nie mam zielonego pojecia gdzie dalej . Przestudiowałam rozkład a właściwie wszystkie i na Asnyka nic nie jedzie .Co musiałam powiedzieć na głos bo sympatyczna pani obok rzekła -jedzie 16 , 15, 23 z tamtej strony ulicy 😁 No i patrzę mknie 16 z wielkim napisem Asnyka . Biegiem i jedziemy .Konkretnie w kierunku z którego właśnie przyjechaliśmy busem ..Ok jak sie nie ma co się lubi to się jeżdzi .Ale że czasu jeszcze sporo zostało , nie uderzyłam od razu w panikę . I oto jest ul Asnyka . Parzyste , nieparzysye 17 , 20, 31 i koniec ulicy .Zonk ,że jak koniec ? Nerwowo sprawdzam na wezwaniu czy mi się miasta nie pomyliły . Nie to miasto i ta ulica .Co do licha . Włażę za Biedronkę z młodym w celach toaletowych a tam numer 49 mały żółty domek na tle żółtej Biedronki . Głupia ja po 31 spodziewałam się 33 😉 a tu taki suprise . Wbijamy na lokal a pańcia z miną -o nie znowu coś .Rzecze- proszę usiąść tu jeszcze kartę trzeba założyć .Ok mus to mus .Po pół godzinie drze się na poczekalnie -A Tu jeszcze sądówka do zrobienia . Aaaa to o mnie 🤔Niezły wstęp. Do wyznaczonej godziny x pozostało jeszcze 40 minut . Przybyła pani dr udała się do gabinetu i wraz z wybiciem 13 zostaliśmy poproszeni do gabinetu . Bez niespodzianek , zostałam zaszufladkowana w teczce -naciągaczka 😊 do roboty się babie nie chce chodzić . Komisja trwała 40 minut .I polegała na wymianie mało subtelnych nieuprzejmości . Zestaw pytań jak wszedzie
-ile masz lat
-chodzisz do przedszkola
-masz kolegow
-umiesz sie ubrac
Gratulujemy jestes absolutnie zdrowy . Następny proszę . Kolej na mnie .Przebieg ciąży porodu, rozwój, szczepienia -tu zostałam poinformowana ,że pani dr była na sympozjum gdzie udowodniono ,że nie ma związku pomiędzy szczepionkami skojarzonymi a autyzmem .Aczkolwiek nie potrafila podać źródeł , gdzie można się z tymi badaniami zapoznać .Szkoda .Na pytania , ktore dotyczyły Janka padała odpowiedz -prosze syna zapytać . Zaczął chłopina dokazywać a druga pani -widzę ,że macie tablet, proszę mu dać ,żebyśmy mogły dokończyć wywiad 🤐 Ok .Pani popisała , podniosła wzrok i rzekła ,że do 16 nie ma mowy ,ten okres czasu zarezerwowany jest dla dzieci sparaliżowanych, z porażeniem mózgowym , padaczką i podobnymi schorzeniami . Dla autystów nie . Bo uwaga -z tego mozna sie wyleczyć .Padłam i leżę .Na moich oczach dzieje się cud .Znalazłam miejsce gdzie z sukcesem leczą autyzm , szybko i nadobre .Nie może mi podać w tej chwili konkretnych przykładów ,  Szkoda naprawdę szkoda .Z dokumentacji wynika ,ze mamy normę intelektualną .Uhm wynika z tej sprzed dwóch lat i z tej w ktorej widnieje zdanie badanie nie jest jednoznacznei naleźy je za rok powtòrzyć .  Grzecznie informuję ,ze wedlug opinii z tego roku konkretnie z kwietnia nastąpił regres .Óoo takiego dokumentu nie ma w aktach .Ksero 1 zł No skoro opinia jest to nie będziemy robić badań . Proszę mnie przekonac ,ze pkt 7 jest pani potrzebny .Ze spokojem mówię ,że nie ma sensu pani jako lekarza przekonywac , bo widzi jak sytuacja wyglada i sama powinna wiedziec co dla dziecka jest najlepsze . Zonk . Nie tego sie spodziewała . Pytanie drugie .Proszę opowiedzieć nam o synu . Hm od chwili złożenia dokumentów nic nie uległo zmianie wiec nie ma sensu sie powtarzać .😊To był ten moment gdzie zapadła niezręczna cisza . Ok to wszystko . Opini mam się spodziewać negatywnej .No to pytam , kiedy przyślą , bo muszę przed sprawą dostarczyć prawniczce 😎Zdanie klucz chyba użyłam . Właściwie to na 5 lat by można i przepisy pani dr przejrzy co do pkt 7 i sie zobaczy . O i jeszcze trzy testy  trzeba by wypełnić .Dziękuję będziemy dzwonić . Badanie u psycholog trwało jakieś 3 minuty , tyle ile zrobienie ksero opinii z poradni . Nie chciał współpracować . No ciekawe czemu . Cóż spodziewałam się profesjonalizmu a wyszło jak zawsze . Jeszcze jedna perełeczka , info że skoro dotychczas nie przyznawali nam pkt 7 tzn ,że nie było wskazań .Tłumaczę ,że nie wnioskowałam bo byłam na wychowawczym i tu info bomba , to nie ja wskazuje potrzebne punkty tylko lekarz na komisji ustala zakres potrzeb . No chyba u nich bo u nas zaznacza sie we wniosku o co się wnioskuje ze wskazaniem podstawowego celu . Więc nikt nikogo nie przekonał i czekamy na pismo . No i nazad ku hacjendzie . Cała wyprawa zajeła nam czas od 9-17 .Za to jakże owocna
Z autyzmu sie wyrasta
Autyzm da sie wyleczyć
Co dwa lata mozna oczekiwac cudu ozdrowienia
Nie ma koniecznosci pracy z dzieckiem w domu
Eh trzeba bylo posłuchac wujka google i umowić się na prywatną wizytę u pani dr .Ponoc wtedy zmienia sie punkt postrzeganoa petenta .Więc czekamy i zobaczymy co tez tam na tej opinii będzie

Brak komentarzy: