pi膮tek, 9 listopada 2018

Moc niespodzianek z okazji 11 listopada 馃榿

Ci膮gle co艣 si臋 dzieje, tworzy, zmienia . Ca艂y czas .Ostatni tydzie艅 obfituje w emocje . Oczekiwanie na postanowienie z S膮du Pracy, kt贸re jeszcze idzie . Zamierza艂am zadzwoni膰 dzi艣 do Legnicy i zapyta膰 ale zrezygnowa艂am .Po艂udz臋 si臋 jeszcze te par臋 dni ,偶e jednak ... a mo偶e... zdarzy si臋 cud ... .Taaaa jasne . Czekam r贸wnie偶 na odpowied藕 z Urz臋du Miasta w sprawie refinansowania koszt贸w transportu m艂odego . Tu niczego pozytywnego si臋 nie spodziewam .Taka ze mnie niewierna Monika 馃ぃ馃榿 .呕eby mi si臋 nie nudzi艂o czeka mnie wizyta u urologa . W ko艅cu jak ju偶 naprawia膰 podstarza艂e zespo艂y to kompleksowo . Pierwotnie wizyta zarezerwowana na maj 2019 . Jednak po kr贸tkich poszukiwaniach uda艂o si臋 bli偶ej i na 28 listopada br .Czyli cykl renowacja matki trwa .
Do tego zestawu sw贸j niew膮tpliwy wk艂ad dorzuca Jasiek . Na codzie艅 bez wi臋kszych szale艅stw , nag艂ych ozdrowie艅 czy takich tam . Za to dzi艣 馃榿 wzruszy艂 star膮 matk臋 do 艂ez . Nie tak dawno opisywa艂am Wam perypetie z zielon膮 plac贸wk膮 w tle . Wydawa艂o mi si臋 na tamten czas ,偶e robi膮 nam okropn膮 krzywd臋 , wywalaj膮c z plac贸wki .Okaza艂o si臋 jednak ,偶e to by艂a najlepsza rzecz jak膮 dla m艂odego zrobili .W ,,Wyspie Skarb贸w ,, mia艂y miejsce w dniu dzisiejszym wyst臋py zwi膮zane z niepodleg艂o艣ci膮 . Kto艣 na chleb w domu musi pracowa膰 wi臋c chcia艂 , nie chcia艂 posz艂am na drug膮 zmian臋 . Pierwszego publicznego wyst臋pu m艂odego nie uwieczni艂am wi臋c tym razem rodzina otrzyma艂a wytyczne 馃榿.Po pracy przyjechali po mnie ca艂ym stadem i fru do domu . Nie mogli si臋 doczeka膰 ,偶eby pokaza膰 mi jak synu艣 wyst臋powa艂. Zabrak艂o mi s艂贸w .Nie mam poj臋cia jak wyrazi膰 t膮 emocjonaln膮 bomb臋 , kt贸ra si臋 rozszala艂a podczas projekcji . M贸j osobisty syn .Sta艂 z dzie膰mi , nikt go nie trzyma艂 , nie zmusza艂 ,nie upomina艂, nie uspokaja艂.Z niedowierzaniem s艂ucha艂am jak razem z dzie膰mi od艣piewa艂 cztery pe艂ne zwrotki hymnu 馃馃榿. Patrzy艂am , jak ta艅czy i 艣piewa . Tak ta艅czy Krakowiaka i to  w parze z dziewczynk膮
.Dziecko moje najm艂odsze zafundowa艂o mi dzi艣 moc emocji . Pierwszy raz od d艂ugiego ju偶 czasu zabrak艂o mi s艂贸w .Patrzy暮am na to  moje dziecko i zastanawia艂am czy to nie jest jaki艣 fotomonta偶 .Nie jest . To wszystko wydarzy艂o si臋 naprawd臋 . Nagranie mam , niestety nie mog臋 go upowszechni膰 , poniewa偶 s膮 tam te偶 inne dzieci ale m贸wi臋 wam po prostu rewelacja .I wierszyk powiedzia艂 馃榿. Po czym艣 takim wszystko inne wypada blado . 

2 komentarze:

M* pisze...

艁za wzruszenia zakr臋ci艂a mi si臋 w oku, bo wiem (a nie tylko) domy艣lam si臋 co czu艂a艣 jako mama :) Kiedy艣 pewna pani psycholog powiedzia艂a mi, 偶e dum膮 jest jednym z najpi臋kniejszych macierzynskich odczu膰. I co艣 w tym jest ! Zas艂u偶y艂a艣, 偶eby z dum膮 patrze膰 na wyst臋py Jasia. Ciesz臋 si臋 wraz z Tob膮 ☺️

szarutkie kolorki pisze...

Niesamowite uczucie 馃榿 fakt .Pomimo tego ,偶e ogl膮dany z ,,drugiej r臋ki,, i tak by艂 fantastycznie , fantastyczny. 馃榿