niedziela, 9 grudnia 2018

Zosia Samosia 😀



Wychodząc za mąż należy upewnić się ,że wybranek serca posiada umiejętności manualne lub środki finansowe za zakup usług u fachowca :) . Jeżeli jednak nie występują w twoim otoczeniu żadne z w/w warunków a po telefonie do fachowca dociera ,że najniższa krajowa nie pozwala ci na skorzystanie z uslugi bez uszczerbku na zdrowiu i finansach .Uruchamia sie tryb -zrobie to sama . Tak i na dziure w ścianie nadszedł czas . Po roku i kilku dniach :) No co zajęta byłam a do Ewki rzadko wchodzę . Zresztą sobie zrobiła to niech sobie załata . Święta idą to i czas nadszedł .Mąż do pracy , dzieciarnia do placówek oświatowych .Tylko ona i ja :)











 Do reperacji użyłam rzeczy z serii ,,zostaw bo się przyda " .Co prawda użycie szybkoschnącego gipsu było małofortunnym zabiegiem ale dało się . Teraz jeszcze gładż , kolorek i żegnamy dziurę . Ależ jestem zdolna a zaoszczędzone 150 plus materiały hm na coś się przydadzą ;) . Po za tym cicho, spokojnie, leniwie . Hipo się zbiera . Do maja naciułam , bo jak nie ja to kto ? Zbiórkę na pomagam.pl sukcesywnie pomniejszam o środki z ,,zewnątrz,, a jeszcze trzeba młodemu garderobę wymienić bo strasznie mi pralka ciuchy sfilcowała :)

Brak komentarzy: