środa, 23 stycznia 2019

Pierwsze prawdziwe zadanie domowe 😁😁😁😁

Dobra , czas zacząć na serio , ale tak serio -serio przysiąść z młodym i nabyć umiejetność operowania długopisem .Samej to mi tak nie bardzo szło . Miesiąc idę kupić mazaki suchościeralne . Konsekwecja i sumienność leżą . Poległam . Nie chce mi się , zanim się obejrzę kończy się dzień .Łatwiej przyjść do domu , usiąść i przeczekać do wieczora . Ale ten jakże wygodny plan na życie postanowiła zburzyć nam pani wychowawczyni Janka 😁 i oto dzis w szafce młodego pojawiło się ono - zadanie domowe . Teraz to już muszę 😎 nie ma ,że potem ,później, jutro . Muszę zmobilizować siebie i młodego . Dobra pierwszy raz za nami . 15 z pracy po mlodego 16 odebrany . Po drodze foch bom nie miała picia a on chcial picie i nie idzie , skończyło mu sie paliwo, on tu sie zatrzyma i poczeka . Eh no i czas dotarcia na przystanek nieco się wydłużył. Na przystanku , hrabia do 50 nie wsiadzie , bo nie ma dzwoniacych drzwi , i tak po 17 grubo docieramy do domu . On w nieco lepszym nastroju a matka z zębami zagryzionymi na rękawkach i parą w uszach . Licz do 10 😤nerwy w konserwy  .Matko jedyna i jeszcze zadanie mnie czeka . Za cooooo !. Dobra obiad ugotowany , pojedlismy , usiadłam i dumam .Jak ja to do licha mam zrobić ? Jak go przekonać . Nakazem nie wskuram nic , nerewami jeszcze mniej . Dobra wołam szkodnika .
-Pograsz trochę na tablecie a o 19 zawołam cię i odrobimy lekcje .
-Dobra -i poleciał do męskiego pokoju . No to poszłam z bratem tradycyjnie do sklepu , wrociłam i zaczynamy
-Nie będę tego robił,sam nie potrafię . Ewa mi zrobi za mnie to zrobi -poleciał do siostry , zapukał i poinformował, ze ma za niego pisać . Godzinę zajeło mu pojecie ,ze matka nie ustapi . I zrobił .


Wszystkie koronki mi powykrzywiało od tego zgrzytania zębami . Niezły trening stoickiego spokoju i cierpliwości .Samo zrobienie zadań 20 minut . Całość ponad godzinę .Alez jestem z siebie dumna 😉.Dziękujemy po raz kolejny paniom z przedszkola . Bez Was zaczełabym tą nerwówkę we wrześniu .I dopiero bym kleła . A tak proszę zmotywowana muszę ruszyć tyłek i nie ma pomiłuj .

Brak komentarzy: