środa, 28 maja 2014

Samochodowy dzień


     Długi  dzień dzisiaj .I  bardzo deszczowy. Młody ciągnie na dwór a mnie trafia bo nie cierpię takiej pogody  .Dziś był nieszczęśliwy bo wszędzie jeździliśmy samochodem .Bardzo ładnie brał udział w terapii ,na konikach się chichotał. Do logopedy też wszedł i też z uśmiechem a ostatnio nie można go było oderwać od nogawki .Potem zamierzał się zdrzemnąć podczas jazdy ale mamusia mu nie pozwoliła  .Skutek był taki, że Jasiek pół dnia spędził na siedząco.Największa frajda była jak mu przyszywana ciotka wręczyła gałkowego loda  chichrał się pół drogi.
     Wczoraj odebraliśmy wynik EEG wszystko jest w normie ale tego akurat się spodziewałam .
    Zaje....sta była wizyta u ortodonty ,żeby zaklepać młodemu termin wykonania protezy  .Na wizytę czekaliśmy dwa miesiące z hakiem .W wyznaczonym dniu stawiamy się punktualnie a nawet tuż przed czasem w gabinecie na ul.Moniuszki (jedyny na NFZ) .Widzimy jak doktor podchodzi do drzwi więc ładujemy się do gabinetu .Doktor daje  znak ,że trzeba poczekać .Jak ktoś nie miał okazji czekać na cokolwiek z dwulatkiem to polecam ten gabinet jako próbę cierpliwości i ćwiczenia pokory ,tudzież nauki kreatywnego formowania zajęć dla dziecka z niczego . Minęło minut 15  pojawiła się pielęgniarka i zaprosiła nas do gabinetu .Poinformowawszy nas uprzejmie ,że pan doktor zaraz przyjdzie zostawiła nas samopas .Na nasze nieszczęście po ostatnich wycieczkach do dentystów młody zapamiętał sobie niezbyt miło gabinet  i chciał dać nogę .Mąż zamierzał w końcu pójść po doktorka kiedy minęło kolejne 20 minut  .Młody zaczął sobie szaleć a ja nie zamierzałam go bynajmniej uspokajać .W związku z powyższym zagłuszał prowadzoną  konwersację i zmusił konowała to jej zakończenia .Oczywiście nie usłyszeliśmy żadnego przepraszam  .Dowiedzieliśmy się że młody będzie potrzebował górnej protezy . Nie wiem jak  doktor tak szybko na to wpadł A potem ,że oni wprawdzie umowę z NFZ mają na dziecięce protezy ale on jej nie zrobi bo -nie umie .No plus za odwagę ale co w takim razie robi na etacie dziecięcego ortodonty ?Mieli dziś zadzwonić gdzie ewentualnie można coś takiego Jankowi zrobić w ramach ubezpieczenia , .Prywatnie nie ma mowy .Protezę trzeba wymieniać co pół roku jedna to około 700 zł .Za coś w końcu składki nam  zabierali więc czas na rewanż od  państwa .Na wszelki wypadek znalazłam protetyka  w Legnicy wizyta ta da dam 2 czerwca tak tylko tydzień .Niesamowity fart .No chyba że pojadę a tam kolejny nieumiejący .Ale nie ma się co uprzedzać. Jakby co gabinetów  w Legnicy jak mrówków . Ewentualnie mam jeszcze w obwodzie Wrocław.
      Wkurza mnie moja starsza pociecha na tyle gadania tłumaczenia jak grochem o ścianę .Miałyśmy dziś kolejną scysję .Po szkole wprawdzie mnie przeprosiła i jeśli faktycznie jest tak jak mówi to przemyślała sobie swe niecne postępki i jest jej przykro . Nie mam sił jeszcze z nią wojować .Posiadanie niepełnosprawnego dziecka naprawdę wywala świat do góry nogami .A ta szatańska dwójka potrafi mi dać do wiwatu .Na deser dowiedziałam się ,że  kiepsko gotuję.Kara będzie długa i uciążliwa .Jak dopiec smakoszowi -należy mu pozwolić docenić to co ma gotując na zmianę przez tydzień  dwa rodzaje zupy .Wredna jestem niemożliwie ale inaczej się nie da .Jak mam gotować wystrzałowe dania jak  nie mam czasu porządnie  się wysikać . Bo zaraz leci za mną jakaś mała zaraza , większa drze się z kuchni a najgrubsza łazi i czeka na posiłek .No litości ja jestem tylko jedna a ich jest całe stado .Pewnie mogłabym się bardziej zorganizować ,bardziej poukładać ,bardziej się przyłożyć  ale jakoś tak nie mam ochoty  .Musze się przyjrzeć gdzież to mój  mąż się stołuje .Skoro moje jedzenie niedobre to od czego go tak wypchało , może  to opuchlizna głodowa ? . Znowu nocka z głowy przez taka durnotę a rano nie ma zmiłuj trzeba podnieść zadek i zrzucić większa żmiję z wyra pogonić żeby zjadła cokolwiek i ubrała się jak człowiek . Z wiekiem jestem coraz bardziej nietolerancyjna  .No ale teraz ma mnie więc  pępkowi na wierzchu , mini tuż za paskiem , makijażowi  mówimy pa pa .Ma czas na to .Ciężko jej to będzie teraz zrozumieć ale jak już będzie stara i zgrzybiała to  doceni .Szczególnie po wypiciu kilku herbatek i braku problemów z pęcherzem.Oj strasznie późno się zrobiło zmykam bo mi sie w główce poprzewraca ze zmęczenia . Na deserek zdjęcie .Nosi tytuł ,,Mamo przełącz mi kanał

Brak komentarzy: