wtorek, 20 maja 2014

Zmęczenie materiału

                Przegrzewam się ,siadają mi styki .Kiepsko sypiam jeszcze gorzej się odżywiam i ogólnie marnieję w oczach  .Bardzo się  skupiam na tym co mi nie wychodzi .A przecież jest mnóstwo fajnych rzeczy i ludzi oczywiście ale ja mam tydzień samoumartwienia się najwyraźniej .Na szczęście już wtorek i koniec tygodnia niedaleko .Postaram się więc skoncentrować na pozytywach .Czy ja się chwaliłam ,że mam zdolniachę w domu .Mój klon pisze wiersze , talent w tymże kierunku odkryła Pani z Biblioteki  w Gimnazjum , do którego ma pociecha uczęszcza od tego roku .Dostali za zadanie stworzyć biały wiersz.Więc ten mój samorodny talent stworzył wiersz o drzewie a potem poczuł wenę i radośnie tworzy .Efekt jest taki ,ze ma już dwa wyróżnienia w międzynarodowych konkursach .Jeden wysłała sama  a drugi Pani Renata.I oba zdobyły wyróżnienia .A co nieźle na czternastolatkowy debiut .Jednym z jurorów w konkursie była Wanda Chotomska  tak właśnie ta Wanda Chotomska .Są rzeczy cenniejsze od kasy należy do nich spotkanie z wybitna autorką .Ciężko mi idzie to opisywanie pozytywnych stron , głupio się czuję bez biadolenia ale spróbuje.No więc zachęcona tym sukcesem tworzy radośnie i ciągle jak prawdziwa poetka pisze na wszystkim nawet  w telefonie ma notatki .A teczka  z prototypami powiększa się każdego dnia o kilka nowych pozycji . Dziś wróciła z dyplomem i egzemplarzem książki z wyróżnionym wierszem .Na konkurs wpłynęło 6000 prac tak zera się zgadzają. z tego nagrodzonych zostało 220 a w tym mojego dziecka ups nastolatki .Dumna jestem .Cieszyłabym się bardziej ale jestem zmęczona .A zamiast pójść spać piszę bloga.Gdzie tu sens i logika .Młodszy zarazek zwolnił od jakiegoś czasu  i to jest dobre bo znalazł czas żeby podgonić zaległości rozwojowe w sferze poznawczej , społecznej i rozwojowej .Nawet nie wiecie ile się czeka na zwyczajne mama zawołane z placu zabaw i zobaczenie tego słodkiego proszącego wzroku dziecka .I nawet to chociaż zaj.......ście radosne jakoś tak się przytłumiło .Idę spać .Materiał musi nabrać sił .

Brak komentarzy: