poniedziałek, 24 listopada 2014


   .W związku z trwającą przebudową lokalu mieszkalnego powiększającego nasz status posiadania o jeden pokój a pomniejszający lokal szwagra o tenże pokój .W domu trwa walka o przetrwanie .Wszędzie jest niemiłosierny bałagan (normalnie tez jest ale ten zaczyna mi doskwierać do żywego .Mam wrażenie ,że tuż za moimi plecami łazi ktoś kto brudzi non stop .A wszystko po to aby moja najstarsza pociecha miała okno na świat .Jasiek oczywiście jest wniebowzięty dla niego to niesamowita gratka .Na szczęście na te kilka godzin idzie do ,,pracy" więc  ja mogę spokojnie zabrać się do pracy w domu . Jutro czeka mnie szlifowanie ścian ze szpachlu i gruntowanie ścian a potem malowanie .Tak będę to robić samodzielnie i własnoręcznie ..A co mam wrodzony talent do wielu rzeczy po prostu i już .(Czasem się zastanawiam czy  Stwórca umieścił mnie we właściwym ciele  .)Grunt to żeby się w domu nie nudzić .
   Jasiek w dalszym ciągu z chęcią mknie rano do przedszkola i pani Juli .Ma nowe fascynujące zajęcie sam zapowiada przez mikrofon swoje przybycie .Coraz więcej mówi , rozumie , wykonuje polecenia , coraz mniej się złości kiedy czegoś chce stara się to powiedzieć lub pokazać .Dziś w poczekalni jeden ze stażystów pokazywał mu jak się skacze na piłce z uchwytami i ku mojemu zaskoczeniu Jasiek patrzył i udawał ,że trzyma i skacze na swojej wymyślonej piłce .Potem z radością popędził na zajęcia z panią Kasią  .Po zajęciach spacer w deszczu do auta i kurs do domu .Na szczęście po powrocie okazało się ,że nasza część rozpierduchy remontowej  już się zakończyła i można przejść do  następnego etapu .I bardzo dobrze .Czas najwyższy .Na szczęście również zrobiło się późno więc młody nie zdążył narozrabiać , zjadł , pooglądał ,,Jasia "myju myju i do spania .
Dzień więc zaliczam jako udany .W ramach odstresowania się pomachałam sobie szpadlem w ogródku szwagierki i odkryłam ,że po maturze szpadlem macha się identycznie jak bez .Było zaje fajnie i zaraz zmykam odespać ze spokojem bo stres wypociłam .




Brak komentarzy: