piątek, 12 lutego 2016

Wymowna mimika czyli autyzm na zdjęciach nie istnieje

-Skoruuuuuuupka !I kotletem w czoło .Ma chłopak poczucie humoru

Pilnie wpatruje się w literki nad kabiną kierowcy , wprawdzie jeszcze nie zaprezentował mi umiejętności czytania ale wygląda jakby składał literki :)

 Przystojny jestem w tych okularach
 Bez dwóch zdań
 Oprócz urody dbam też o stronę fizyczną -chudy ale byk a kondycja niespożyta

 Słodko prawda ?Nie dajcie się zwieść pozorom siostra  nie płacze a ja jej nie przytulam .Żmija mnie uszczypała więc staram się ją wywrócić na podłogę i oddać .(Ciekawe ,czy jak będzie miał szesnaście nadal takie siłowanie będzie śmieszne)
 Po wyczerpującym dniu czas na relaks z traktorem tomem
 Nowy odcinek?
 Mamoooo!Oglądam
 Zabawna ta moja mama , myśli ,że jej nie widać czy jak ?
 To już chyba oglądałem
 Bleee .Powtórki
 O w końcu nowy odcinek dali
 Czy nie mogliśmy jak ludzie siedzieć w domu i gapić się w telewizor .Relaks oczami mamy
 Relaks według mnie
 Zabrała mnie do lasu hurrrrrrra !!!!!!1111
 To był chwilowy wybuch emocji już się ogarniam
 No i gdzie najpierw ?
 A teraz wyczyny z placu zabaw .Szczyt drabinki zdobyty
 Starsza siostra jednak do czegoś służy .Mama uczyła jak się wdrapywać i nie nauczyła a siostra jak i owszem

 kroczek po kroczku i....tadaaam
Fajny ten mój szkrab .Po ostatnim wrednym dość wirusie dość szybko odzyskał sprawność .Od czasu do czasu pobolewa go jeszcze stopa ale w zabawie raczej mu nie przeszkadza .Natomiast jak trzeba kawałek przejść na nogach o to już boli wszystko .

Brak komentarzy: