środa, 21 lutego 2018

Galopem

Komunikacja werbalna  Jana zwala z nóg . Na dzień dzisiejszy rozwoj mowy typowy dla trzylatka , obserwacja oparta na analizie porównawczej na napotkanych dzieciach 😁Fiksacja pociagami , na szczęscie tylko odgłosami .Aczkolwiek wprowadzam limity ponieważ ogladanie pociagów prowadzi do eskalacji stereotypii więc mamy machanie łapkami , podskakiwanie , dźwięki , bieganie .Komu to potrzebne ? Nam na pewno nie .
 Coraz cieplej więc zamiast biegiem po pracy do domowej roboty , moje oba ancymony przybywają i idziemy ,,na tablecik,,Dwie godziny 😁Czyli na tablecik niewiele czasu zostaje , bo jeszcze literki i mamie trzeba pomòc w domowych pracach i coś przegryźć .I tak wolno wypracowujemy nową rutynę dnia . Najważniejsze ,że zostawieni sami w niedzielę , nie zrobili sobie krzywdy nawzajem a i dom przetrwał .Chociaż ciężko było utrzymać ręce z dala od telefonu i nie zatruwac im dnia a jednoczesnie skoncentrowac się na pracy .Masakra . Ale wszyscy daliśmy radę .Pierwsze koty za płoty .Pogodzenie pracy i opieki nad dzieckiem z zaburzeniami ze spektrum , to rosyjska ruletka . Brak czasu powoduje ,że tracę czasami orientację w tej naszej codzienności .Nadal oczekujemy na odzew komisji wojewódzkiej ze zniecierpliwieniem oczywiscie i cisza .Nie ma nic bardziej wnerwiajacego od pustej skrzynki pocztowej.
Zbieramy procent , w tym roku nieco nachalnie ale mam plan do zrealizowania i potrzebuje nieco wiecej finansów niż jestem w stanie zarobić .Dokumentacja dla fundacji na dofinansowanie wyposażenia domowej sali sie kompletuje . Niestety nie wszystko umiem zrobić sama , a zależy mi aby sprzęty były bezpieczne i stabilne .Pewnie bym ogarneła temat z czasem ale tego ostatniego , bardzo mi ostatnio brakuje .Życie w biegu na dłuższą metę się nie sprawdzi .Ale póki co czekamy . A zmian poza autystycznych sporo . Jak juz ogarnełam nowe zajecie okazało się , że przedemną kolejna zmiana szefa . Szósty z kolei od czasu zatrudnienia w popularnym markecie budowlanym 😁.No i od nowa zaczynamy -nowe zasady, nowe wymagania , nowe przestawianie sklepu do góry nogami i jedyne co niezmienne to ta sama najniższa krajowa .Nie to żebym sie czepiala ale kilka lat wstecz zarabiałam 30% więcej niż dziś 😁Dziękuje za pińcet naprawdę w samą porę .Jednakże nie zamierzam zmieniać pracy , bo wszędzie dostane takie warunki jak w obecnej pracy a stres wiekszy .
Podczas  przydługawego urlopu , przestawiła mi sie mózgownica i zakończyłam etap przeliczania życia na złotówki , są rzeczy których nie da się kupić za żadne pieniądze świata i jedno słowo , uśmiech , gest, czy choćby zapowiedż tego wszystkiego sprawia , że dostajesz skrzydeł , odnajdujesz swoje życiowe eldorado i masz ochotę na więcej . Uczucie kiedy z popiołów odradza się nadzieja , nie da się go kupić na bazarze . Kiedy słyszysz słowa , których miało nigdy nie być , kiedy w końcu zamiast wrzeszczącego wyrywajacego sie osobnika czeka na ciebie - no weź mnie przytul , kiedy przytula się nocą upewniając się że jestem obok , ten mały uścisk trzymajacy w garści całą duszę .Nie ma pieniedzy które to zastąpią .To uczucie kiedy kończąc pracę , słyszysz jednego dnia cichutkie cześć i odepchnięcie słchawki a drugiego nie możesz przerwac potoku słów -tęsknię za moją rodziną wiesz? Pisałem dziś i jadłem makaronik i po ciebie przyjade i nie mozesz iśc w czerwonym ubraniu i pójdziemy po lubisiowe ciasteczka , moje ulubione i kubusia i mam krokodylka (blokada rodzicielska) czekaj na nas , przyjedziemy po ciebie 😃😄Przy tym kolejny głównodowodzący w firmie to pikuś .Zawsze będe pracować na rzecz innych bo lubię 😁 i zawsze znajdzie się praca odpowiednia dla mnie i zawsze na pierwszym miejscu będzie moja rodzina .Szkoda ,że lekcja pokory przyszła tak póżno .Ależ mnie dziś na rozważania wzieło . Tymczasem kolejny foto wpis się szykuje , tematem będzie kij deszczowy , wersja ulepszona .Fajniej się coś robi jak ma się jakiekolwiek pojęcie jaki ma być efekt końcowy .Plus powrotu do pracy -dostęp do tutek papierowych nieograniczony  . Czas na odpoczynek . Nic dziś nie robiłam wysiłkowego a zmęczona jestem jakbym cały dzień harowała za trzy . Starość ot i wszystko .Robi sie nostalgicznie, refleksyjnie , nudno i męcząco .Wlosy miałam sobie dzis zafarbowac ale normanie zabraklo mi checi

Brak komentarzy: