czwartek, 1 marca 2018

Krótko

Pomimo niewątpliwego rozgardiaszu w naszej poukładanej egzystencji jakoś wszystko toczy się dalej .Jak się nie ma co się lubi to ... Papierologia mknie do przodu , mam już skierowanie do dr od rehabilitacji , opinie z Mops dla fundacji i zaświadczenia o konieczności posiadania w domu drabinki gimnastycznej .Oby wszystko dalej szlo tak gładko tfu tfu i w niemalowane . Do pcpr ww zaświadczenie może wystawić specjalista więc mam uzasadnione obawy ,ze zanim złoże wniosek to funduszy zbraknie .Szara nasza rzeczywistość .
Dobra rada matki czynnej zawodowo .Jeśli pracujesz i jednocześnie posiadasz chorowite potomstwo przygotuj się na wegetację na granicy ubóstwa bo ZUS nie spieszy się z wypłatą zasiłku opiekuńczego na co teoretycznie ma 30 dni a w praktyce niewiadomo ile .Tak ,że jutro przed pracą ruszam do inspektoratu szukać gotówki lub ustalić jej aktualne miejsce pobytu .Naprawdę państwo nasze potrafi skutecznie zniechęcić do pracy posiadaczy dzieci , na każdym kroku tona debilnych ustaw i przepisów aby tylko wycyckać , wydusić jak cytrynę , zabrać człowiekowi chęć do pracy i ustawić go w kolejce do mops po zasiłki większe od wypłaty i wypłacane w terminie .No nie jest ,,letko być pracujomcom madką,,.Jan zupełnie nieświadomy perypetii finansowych znów kaszle , kicha prycha dwa tygodnie chłopak wytrzymał .Jak nie chorował tak teraz raz za razem .Czas powrócić do lodoterapii ,czyli codziennie niezależnie od pogody żremy lody . Zastój manualny trwa nadal , Jan z łaski napisze jakieś krótkie słowo , nawet kawałek lokomotywy pomaluje .Od nauki bardziej interesuje go rozrabianie .Jako ,że ostatnio zabranie się za opis naszych życiowych perypetii zabiera kilka dni to sytuacja nieco się zmieniła od ostatniego napisanego zdania .Otóż termin wizyty mamy na 13 marca br .W tym czasie dojada również zaświadczenia o zarobkach tudzież dotarło za opiekę 197 zł za 5 dni .Za kilka dni kolejny cyrk , bo opieki będzie 9 a miesiąc krótki .Oj to będzie rekordowa wypłata ..Zmiany , to i ja zaszalałam , skróciłam fryzurę i zaciemniłam , wypłowiały rudy jakoś do mnie nie pasował .Jasiek żle znosi brak nieustającej matczynej kontroli .Coraz bardziej uwidoczniają się deficyty , bo kto ma z nim robić cokolwiek . A teraz jeszcze dzięki Januszowi debilnych ustaw .Mam 11 godzin w niedzielę zajętych .No tak ale mam trzy pozostałe wolne i wszystkie soboty w pracy , żeby mieć wolne środy i kilka dni po 9 godzin i sklep czynny wcześniej i zamykany później .Brawo panie ministrze , normalnie brawo .Aby do poniedziałku .Mamy dodatkową , szczegółową opinię ze Stowarzyszenia ,,Niebieska Przystań " W którym to jesteśmy mniej czynnymi członkami .Właściwie najlepiej dla Stowarzyszenia wychodzą mi rogaliki z jabłkami .Ale opinia jest i mam nadzieje ,że szanowna komisja zechce się z nią zapoznać .Jan zaczyna wykazywać braki uczuciowe .Lata za mną i dopytuje -Kochasz mnie ? No weź mnie przytul.Jestem fajny ?Eh a ja padam na twarz .Normalnie powinnam się leczyć .Kolejny dzień tłumaczę sobie ,żeby się nie angażować , żeby zwolnić i być jak zwykła Kowalska ale nie .Przeskakuje mi automat na tryb zasuwamy i łapię się na tym ,że dzień kończę analizą tego co mogłam zrobić lepiej lub szybciej .Ogarnij się kobieto , bo za moment zaczął się nadgodziny i orka .Głupich nie sieją , człowiek po prostu się z tym rodzi .Jak mnie córka podsumowała ?
-I jak mama chce ,żeby ją szef zwolnił , jak mama pracuje na 110% . ;) Coś w tym jest .Ale Jan ma kumpla . Kumpla Kubę , który też lubi pociągi , jest mały , zwinny zadziorny .Do porannego uśmiechu wystarczy widok kurtki w zieloną kratkę , w szatni .Ostatnio został z Kubą w szatni , dziś czekał aż Kuba skończy się ubierać .Kumpla Kubę , który zapoczątkował to przymierze sążnistym kopniakiem w goleń .I tak się kręci .W domu szpital .Grypa oczywiście w samą porę .Aby do tego poniedziałku .potem aby do decyzji , potem aby do wiosny lata i tak w koło Macieju , zawsze jest jakieś oby .

Brak komentarzy: