środa, 12 września 2018

Pat

Uboższa o środki finansowe , wyszłam od prawnika tak samo głupia jak weszłam albo i bardziej . Pytanie czy aż tak zależy mi na pkt 7 żeby jeździć po kraju w poszukiwaniu psychiatry specjalisty , który postawi swoją pieczątkę pod opinią podważającą opinie .Odpowiedź brzmi nie aż tak mi nie zależy .Wobec powyższego koniec sprawy .Żadnego więcej udowadniania, argumentowania i robienia z siebie kukiełki na kiju .Pozostawiam pismo bez odpowiedzi i czekam na wezwanie na rozprawę .Opinia biegłych jest ważna aczkolwiek nie wiążąca dla sądu .Jeśli zaś szanowny sędzia nie będzie łaskaw samodzielnie pomyśleć to trudno nic więcej nie zrobię . Po prostu do następnej komisji orzekającej przygotuję się lepiej . A ta już niedługo . Najgorsze jest podjęcie decyzji potem już z górki . Szkoda mi tylko bezsensownie wydanej kasy na niby poradę .Obdzwoniłam dziś fundacje , ośrodki, psychiatrów . Jedynie Fundacja z Jeleniej Góry podjęła próbę pomocy w tej naszej przepychance prawnej . Dobrze było po prostu wygadać się osobie mającej pojęcie o czym mówię i nie traktującej mnie jak kosmity  mitomana .W sumie decyzję o zaprzestaniu działań obronnych podjęłam , kiedy dotarł kolejny messenger z nazwiskiem naszego dr psychiatry dr Borysa jako speca od autyzmu . Skoro te tu koleżanki po fachu podważają diagnozę takiej klasy fachowca to nie mam więcej pytań i życzę rychłej emerytury .Dopóki w komisjach siedzą właśnie tacy spece nic się w systemie nie zmieni i nic nie drgnie do przodu . Tak więc aby coś ruszyło do przodu ja muszę odpuścić . Nie oznacza to ,że całkiem składam broń 😁.Pani z Fundacji podpowiedziała mi jeszcze jedno wyjście po wydaniu niekorzystnego wyroku . Więc teraz nadajemy sprawie bieg dalszy .Jedno z głowy .
Młody dziś nie w sosie . Bunt wieczorową porą . Nie jest zmęczony , nie będzie spał .Położył się na podłodze w pokoju matki i wzdycha 😀Poleżał i widząc ,że nic nie wskóra próbował przemknąć na puff .Ale matka wyprosiła z pokoju buuu . Nie wiedział biedaczek gdzie się podziać .Podłoga zimna, twarda i niewygodna .Matka leży i nie gada . Stwierdził więc ,że jest gotów poleżeć i posłuchać bajki ale spać nie będzie . Ok to tylko poleż . Kurcze przez ten durny internet nie mam kiedy uszyć mu nowej kołderki bo ta ciut przykusa się zrobiła i najwyraźniej za lekka .Muszę poprosić o urlop 😁.I tak bajka się dobrze nie skończyła a ten śpi 😁ot poleżał chłopina.Kurcze komary szaleją a w domu ani grama środka owadobójczego .Eh kto przewidział ,że jeszcze się skubańce pojawią . Jutro ranna zmiana może i dobrze jak popracuje to mi się poziom stresu wyrówna . Doszłam do wniosku ,że robię jeden zasadniczy błąd składając cv wróżnych miejscach 😁 na następnym w umiejętnościach napiszę -pracuję jak facet 🤣 .Tymczasem muzyczka i sen .Mam nadzieję ,że szybki .


Brak komentarzy: