czwartek, 27 grudnia 2018

K jak konsekwentna matka

Dobra , koniec laby i kontynuujemy pracę pań przedszkolanek w domu . Nooo zabieramy się za kontynuowanie .Przywlekło mi to moje dziecię szablon literki A
 Trochę słabo ale widać , że się chłopak starał . Na dole kartki widnieje strona z której szablon został zaczerpnięty . Mój wewnętrzny ,,poznaniak,, na widok ilości dostępnych szablonów uruchomił oczywiście tryb - Rety wydam majątek na tusz i kartki . Ale raz się żyje , pobrane i zapisane . Druknięte . 15 kartek 1dwustronnie zadrukowanych . O żesz i wpadłam na ,,pomysła", żeby za laminować jedną kartkę 
 I przetestować użycie pisaka suchościeralnego .
  Test wypadł pozytywnie . Tym samym wykorzystując internet i nieprzeciętną inwencję twórczą stworzyłam młodemu wielorazowe szablony do nauki pisania .😁
Teraz tylko konsekwentne , codzienne używanie powyższych i gotowe pisanie opanujemy błyskawicznie (to tak z sarkazmem trzeba odebrać) .Są rzeczy których nie cierpię szczerze i z całego serca . Należy do nich nauka z własnym dzieckiem .Przy Ewie mi się fuksło , sama się uczyła . Teraz odpracowuję .Taak wiem za to efekty będą , duma .Eh nie zmienia to faktu ,że wiadro melisy trzeba zaparzyć . Przez ten tydzień dam radę potrenować z młodym przed pracą , bo się byczy na czas przerwy świątecznej . A potem się zobaczy . Nie ma zmiłuj reszta familii też musi się zaangażować . Przed nami wyzwanie -praca zespołowa .Pierwszy test drużynowy . Zawsze matka a teraz nie ma pomiłuj .Tatko, siostra, listonosz 😉 .Czasem trzeba podzielić się z innymi , również obowiązkami i obalić mit matki niezastąpionej, wyjątkowej, jedynej i niezniszczalnej . Niepracująca matka -owszem mogłaby .Ale ta matka pracująca nie ma ani czasu ani sił .Więc zobaczymy co z tej naszej kooperacji wyjdzie . Trzy ,dwa, jeden ...  

1 komentarz:

M*** pisze...

Pięknie napisał :) A pomysł z laminowanej genialny :)