poniedziałek, 17 lutego 2020

Jaka zima takie ferie :)

Śniegu nie uświadczy ,a skoro matka popołudniami w domu to nie ma zmiłuj .
-Mamy grube brzuchy.
-Mamy 
-No to musimy dużo ćwiczyć .
Nie ma zmiłuj .Matka robi po 50 powtórzeń (pomijając ławeczkę do brzuszków)a Jasiek 44 bo jest mniejszy .Jak słusznie zauważył.




A jak nie ćwiczymy to łazimy .Przez łąki ,przez pola  .Takie przeniesienie naszej egzystencji do świata rzeczywistego.Cywilizacje zostawiamy za sobą i idziemy na kawę do szwagierki.Możemy w sumie asfaltem ale polami jest tylko 7 km .Po powrocie żadnych problemów z zasypianiem, jedzeniem , nadpobudliwością .A mnie ogrania stoicki wręcz spokój , wszystko mi się podoba , nic mnie nie denerwuje, czas szybciej leci. Wogóle świat robi się taki bardziej przyjazny 

 Pole , polem ale odblask musi być , nie wiadomo co możemy spotkać
A ostatnie zdjęcie to bynajmniej nie kontynuacja polnych bezdroży .To droga w mieście .Najbardziej bezpieczna trasa do pracy. Nie ma to jak dbałość włodarzy miasta o ludzi którzy pracują w tym mieście na podatki .Odpowiedz Ratusza na pytanie kiedy zrobią chodnik i oświetlenie  w nieco innym miejscu ale wiodącym do miejsc pracy ? Proszę cierpliwie czekać są plany .Są pewnie ,że są od 30 lat są Może czas je zrealizować.


👀👀👀👀
Najlepsza część dzisiejszego dnia 
-Synuś dziś w aucie śpiewał 
-Strażak Sam ?
-Nie .Wyśpiewywał .Moja mama jest najukochańsza na świecie .
-Serio?
-Yhm . A dlaczego ? Bo chodzi ze mną na rower i na siłownię .
-A ja tez jestem kochany ?
-Tak bo chodzisz ze mną na zakupy.
Cóż chcieć więcej życia? Może tylko piątkowej komisji do Spraw orzekania o niepełnosprawności , która przyzna nam grupę do 16 tki młodego a nie będzie cykać po dwa lata , jakby nagle miał ozdrowieć .Idealnie byłoby tak magiczne punkty 7 i 8 na tak ale jak to mówi pani dr mamy tylko autyzm i to wysko funkcjonujący , nikłe szanse .Trzymajcie kciuki w piątek oby było do 16 tki .Kurcze niby fajne jest mieć zdrowe dziecko , chociaż na miesiąc ale nasze finanse domowe nawet przy wsparciu 500 nie dadzą rady unieść kosztów basenu, parku zabaw , przejazdów i takich tam dupereli do rehabilitacji .Jak zwykle roszczeniowa baba ze mnie wyłazi i bym tylko żerować chciała na tych wszystkich zniżkach a dodatkowy etat to nie łaska .A nie tak narażać państwo na koszta .Chyba nie jestem patriotką ☺☺☺


Brak komentarzy: